نوشته شده توسط : شاهان اتومیشن

طیف جدید سیستم های بازوی پشتیبانی مدولار Rittal چرخش ، بلند کردن و کنترل پنل های چرخشی را با دقت آسان می کند. با ارائه یک نمای کلی از اپراتور و بهترین کنترل ممکن ، سیستم های بازوی پشتیبانی یک رابط ارگونومیک بین ماشین ها ، دستگاه های کنترل و اپراتورها فراهم می کنند.

سیستم بازوی پشتیبانی مدولار جدید Rittal از نظر عملکرد و نصب ، زمان لازم برای مونتاژ ، ترازبندی و نگهداری و برنامه ریزی پروژه را به کاربر می بخشد.

سیستم بازوی پشتیبانی جدید با داشتن یک طراحی استاندارد و ساختار مدولار ، یک راه حل برای هر نوع نیاز شما ارائه می دهد و می تواند برای بارهایی در محدوده 60 ، 120 و 180 کیلوگرم (بر اساس طول لبه یک متر) اجرا شود.

سیستم بازوی پشتیبانی مدولار جدید Rittal شامل تعدادی ویژگی است. به عنوان مثال ، هر سیستم ، شامل یک بخش پشتیبانی پی ال سی دلتا ، لولای میانی و قطعات زاویه ای ، می تواند در بالای دستگاه یا روی یک صفحه جانبی نصب شود. برای اطمینان از نصب صاف و ساده ، براکت های نصب دیواری و پایه در دو اندازه مختلف و اتصالات قابل انعطاف بالا و دیواری با خروجی های افقی در دسترس هستند.

بخشهای پشتیبانی از یک قسمت آلومینیومی بیضی شکل ساخته می شوند. طراحی بخش جدید Rittal پایداری بالایی در برابر بارهای خمشی و پیچشی معمول برنامه را فراهم می کند.

Red Lion Controls از افزایش عملکرد و انعطاف پذیری برای خانواده رابط اپراتور سری G3 خود خبر داده است که اکنون با کارت توسعه جدید اترنت ، G3ENET در دسترس است. HMI های سری G3 از قبل یک پورت اترنت را ارائه می دهند و اکنون کاربران می توانند پورت اترنت دوم را برای افزایش پهنای باند و شبکه های جداگانه اضافه کنند.

علاوه بر پشتیبانی از 10 پروتکل اترنت به طور همزمان ، H3 های سری G3 با کارت G3ENET ارتباطی را با دستگاه های دو شبکه مجزا اترنت به طور همزمان فراهم می کنند - بدون روتر صنعتی - در هزینه و زمان پیکربندی صرفه جویی می کنید. کارت توسعه را می توان در هر HMI سری G3 با یک پورت اترنت نصب کرد.

کارت G3ENET با استفاده از پیچ های ارائه شده و یک کابل واحد و اضافه کردن یک پورت اترنت 10 Base T / 100 Base-Tx اضافی نصب می شود. پورت اترنت دوم این امکان را به کاربران می دهد تا شبکه های سطح ماشین را از شبکه سازمانی جدا کنند ، که هم به نفع مهندسان فرآیند اتوماسیون است و هم به مدیران IT. این مهندس را قادر می سازد تا یک آدرس IP ثابت برای درگاه متصل به PLC و درایوها اختصاص دهد ، در حالی که به مدیر فناوری اطلاعات اجازه می دهد آدرس IP خود را انتخاب کند یا از DHCP برای پیکربندی پورت سازمانی استفاده کند - ارائه عملکرد آسان برای همه اپراتورها. جسی بنفیل ، مدیر محصول Red Lion ، می گوید: "G3ENET با ارائه انعطاف پذیری گسترده ، سیستم عامل فعلی را تقویت می کند و به مهندسان اتوماسیون اجازه می دهد تا آخرین پیشرفت های ارتباطات و استانداردها را با افزایش کارایی تجربه کنند."

اکنون ویژگی های ویژه مدل های HMI سری G3 امکان تفکیک ترافیک شبکه ماشین از شبکه کارخانه با G3ENET را فراهم می کند.

Vapor Systems Technologies ، از Springboro، OH از سال 1989 در حال تولید شیلنگ پمپ بنزین ، جداکننده ، شیلنگ شلاق ، نازل گاز و اساساً هر نوع سخت افزار آویز ناشی از یک توزیع کننده گاز است. از طریق 1،000،000 چرخه ، که برابر با 17 سال خدمت عادی هنگام کار در جهان است. در گذشته ، آنها هرگز قادر نبودند نازل های خود را برای مدت زمان طولانی آزمایش کنند ، به دلیل تستر ناکارآمد آنها که فقط می تواند هر بار یک نازل را آزمایش کند.

پاتریک ایلام از Vapor Systems Technologies گفت: "این سرعت بسیار کند و بسیار غیر قابل اطمینان بود." "ما فقط از ترس خرابی و خرابی های دیگر آن را در ساعات کاری اداره می کنیم. این تستر قدیمی بزرگ ، بزرگ و جابجایی بسیار دشوار بود. من می خواستم تستر جدید کوچکتر و جمع و جورتر باشد ، بنابراین اگر بخش فروش می خواهد آن را با خود به نمایشگاه نفت ببرد ، آنها می توانند. "

V350-35-TR20 از Unitronics کاملا مناسب این کار بود. ایلام گفت: "آزمایشگر قدیمی ما برای کار به 120 ولت نیاز داشت و قابل اعتماد نبود." "این باعث می شود رله ها ، سنسورها به طور منظم بسوزند و فیوزها را بسوزانند. ما همیشه می ترسیدیم که ساعتهای کاری گذشته کار کند زیرا اگر در زیر بار خراب شود ، می تواند پمپ را بسوزاند. V350-35-TR20 با 24VDC کار می کند و قابل اطمینان و ایمن بود. "

همچنین با صفحه نمایش لمسی 3.5 اینچی و ورودی / خروجی داخلی / قابل ارتقا ، جمع و جور بود. پس از اتمام برنامه ، آنها آزمایش کننده را برای بیش از دو ماه با صفر خرابی و صفر صدمه به هر یک از قطعات الکترونیکی اجرا کردند. در عرض 3 ماه آنها توانستند به مارک 1000000 خود برسند.

 



:: برچسب‌ها: پی ال سی,پی ال سی 10sx,پی ال سی دلتا ,
:: بازدید از این مطلب : 289
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شاهان اتومیشن

B&R دو مورد اضافه شده به خانواده Power Panel HMI خود - ترمینال های Power Panel سری T و کنترل کننده های Power Panel سری C - هر دو دارای صفحه نمایش لمسی هستند.

ترمینال Power Panel T30 دارای یک مرورگر تعبیه شده ، سازگار با وب است و می تواند به عنوان سرویس گیرنده VNC استفاده شود. سری ترمینال با چهار اندازه نمایشگر TFT از 4.3 "تا 10.1" ارائه می شود و دارای دو رابط اترنت ، دو پورت USB و طیف وسیعی از گزینه های پیکربندی DOP-W157B است.

کنترلر Power Panel C70 به پردازنده Intel Atom 333 مگاهرتز ، DDRAM 256 مگابایت ، FRAM 16 کیلوبایت و حافظه فلش EEPROM 2 گیگابایتی مجهز است. C70 یک صفحه لمسی داخلی را در اختیار شما قرار می دهد و در سه اندازه نمایشگر از 5.7 "تا 10.1" ارائه می شود. Power Panel C70 علاوه بر دستیابی به چرخه هایی به کمتر از 1 میلی ثانیه ، از POWERLINK و Ethernet استاندارد ، فناوری 2x USB 2.0 و X2X Link و همچنین اتصالات اختیاری RS232 ، RS485 و CAN برخوردار است.

از آنجا که این دو سری جدید دیسک سخت ، پنکه یا باتری ندارند ، کاملاً بدون تعمیر و نگهداری هستند. قسمت جلوی پنل همچنین از حفاظت IP65 نیز برخوردار است که این سیستم ها را برای کاربردهای بهداشتی مناسب می کند.

پانل های SIMATIC HMI Basic شرکت زیمنس برای کاربردهای اساسی مختلف مناسب هستند. آنها نه تنها نظارت جامع بلکه کنترل کاربر پسند نصب و ماشین آلات را نیز مجاز می دانند. این نه تنها باعث صرفه جویی در وقت بلکه در هزینه ها می شود. پانل های SIMATIC HMI Basic در اندازه های مختلف نمایشگر و با عملکرد لمسی یا کلید در دسترس هستند. توابع نرم افزاری یکپارچه مانند ورود به سیستم هشدار ، مدیریت دستور العمل و توابع روند قانع کننده هستند.

پانل های اساسی SIMATIC HMI: دو نسل با مزایای متفاوت

دو نسل مختلف پانل های اساسی SIMATIC HMI وجود دارد. هر کدام مزایای خاص خود را دارند.

پانل های پایه SIMATIC HMI از نسل اول نه تنها با هندلینگ آسان بلکه با کیفیت و عملکرد اثبات شده نیز متقاعد می شوند. این پانل ها بیش از هر چیز برای کارهای تجسمی پیچیده تر ، حتی در صورت محدودیت مکان ، مناسب هستند. در مواردی که فضا در سطح بالایی قرار دارد ، دستگاه KP300 Basic mono PN با صفحه نمایش 

ریموت کنترل ساگا با وضوح بالا و عملکرد کلید یک راه حل خوب است. پروژه های ایجاد شده در این پانل ها امکان انتقال سازگار به بالا به پانل های راحتی HMI را فراهم می کنند.

پانل های پایه SIMATIC HMI نسل دوم با عملکردهای کامل HMI و کیفیت بهینه فرآیند در انتظار هستند. صفحه نمایش رنگی قابل تنظیم با وضوح بالا با ارائه 65000 رنگ و رابط کاربری جدید حتی کاربرپسندتر بودن را تضمین می کند. پیکربندی با استفاده از نرم افزار مهندسی SIMATIC WinCC (پورتال TIA) به دستیابی به قابلیت استفاده عالی کمک می کند. حتی اگر در دستگاه های دیگر تغییری ایجاد شود ، پروژه های ایجاد شده برای یک صفحه اصلی از بین نخواهند رفت زیرا به راحتی قابل انتقال هستند.
در میان پانل های نسل 2 ، پانل KTP700 Basic PN به ویژه برای نیازهای پیچیده مناسب است.

پانل های اساسی SIMATIC HMI نسل 1 و 2 در Automation24

Automation24 پانل های SIMATIC HMI Basic از نسل اول و SIMATIC HMI Basic پانل های نسل 2 را ارائه می دهد. از پنل های هر دو نسل می توان در محیط های PROFINET استفاده کرد. یک مکمل به خصوص خوب SIMATIC HMI Basic Panels کنترل کننده SIMATIC S7-1200 است زیرا می توان آنها را با نرم افزار مهندسی SIMATIC STEP 7 Basic در پورتال TIA پیکربندی کرد.



:: برچسب‌ها: اچ ام ای,خرید و فروش اچ ام ای ,
:: بازدید از این مطلب : 284
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شاهان اتومیشن

Aerotech’s A3200 MotionPAC یک کنترلر منطقی قابل برنامه ریزی (PLC) مبتنی بر نرم افزار است که کاملاً با کنترلر حرکتی A3200 شرکت ادغام شده است و می تواند به طور مستقل برای کنترل کامل ماشین یا همراه با برنامه های AeroBasic مورد استفاده قرار گیرد. MotionPAC با IEC 61131-3 و PLCopen مطابقت دارد و فروشگاه اتوماسيون صنعتي به کاربران اجازه می دهد تا در نمودارهای نردبان (LD) ، نمودار بلوک عملکرد (FBD) یا متن ساختاری (ST) برنامه نویسی کنند. ادغام محکم MotionPAC با کنترل کننده حرکتی A3200 به کاربران امکان می دهد تا از طریق LD ، FBD ، ST حرکت ناهمگام ، هماهنگ ، ترکیبی ، دنده ای یا کمری را مستقیماً انجام دهند یا برچسب ها را مستقیماً با برنامه های AeroBasic start شروع ، متوقف یا به اشتراک بگذارند. برنامه نویسان می توانند متغیرها و برچسب های اشتراکی ایجاد کنند که با نام در همه ابزارهای A3200 ، رابط کاربری و برنامه های موجود AeroBasic as و همچنین در برنامه های NET به آنها اشاره شود. ابزارهای MotionPAC مانند کتابخانه های قابل تعریف توسط کاربر (LD ، FBD ، ST یا .NET) ، مدیر محور یکپارچه برای بازخوانی و کنترل دستی ، پایگاه داده برچسب جهانی ، مدیریت حافظه خودکار و اجرای مجازی PLC ، کارایی و کیفیت برنامه نویسی شما را افزایش می دهد. اتوبوس های استاندارد ، ورودی I / O درایو و جمع آوری داده های پیشرفته در MotionPAC ادغام شده اند و می توان آنها را با نام در میان همه برنامه ها به اشتراک گذاشت.

اتوماسیون یکپارچه MotionPAC زمان برنامه ریزی و راه اندازی را 30 تا 50 درصد کاهش می دهد و برای توسعه برنامه کنترل ماشین ایده آل است. محیط توسعه شامل یک مدیر محور برای بازخوانی محور و کنترل دستی در طول توسعه LD ، FBD یا ST است ، و نیازی به برنامه های جداگانه بازخوانی و توسعه نیست. همه انجمن های سخت افزاری معمول ، تکالیف و برنامه ها در یک ساختار درختی با کاربرد آسان سازمان یافته اند.

جعبه ابزار برای هر زبان برای برنامه نویسی کشیدن و رها کردن در نظر گرفته شده است ، یا فقط شروع به تایپ کردن روی پالت کنید و Intellisense به برنامه نویسی کمک می کند. پالت برنامه نویسی بصورت آزاد است به این معنی که بلوک ها و توابع تابع را می توان در یک نمودار نردبان ، حتی بلوک های تابع حرکت ، استفاده کرد و برنامه نویسی را آسان می کند.

برچسب های جهانی
ادغام PLC و حرکت به دلیل عدم هماهنگی بین متغیرها و برچسب ها دشوار و زمانبر است. بانک جهانی برچسب MotionPAC این مورد را از بین می برد. همه متغیرها یا برچسب ها در MotionPAC می توانند با نام سایر برنامه های موجود در A3200 از جمله رابط کاربری CNC ، Scope ، Motion Composer ، برنامه های AeroBasic and و حتی برنامه های سفارشی .NET با نام به اشتراک گذاشته شوند. متغیرها نه تنها با نام در دسترس هستند ، بلکه تمام مدیریت حافظه به طور خودکار برای برنامه نویس انجام می شود. البته ، در صورت تمایل ، برنامه نویس در مشاهده آدرس های حافظه یا حتی اختصاص آدرس ها آزاد است.

برنامه نویسان MotionPAC می توانند کتابخانه های خود را از Function Blocks ، Functions ، Ladder Diagrams ، Structured Text یا ترکیبات هر یک ایجاد کنند. در هر برنامه ای می توان به این کتابخانه ها مراجعه و استفاده مجدد کرد. این سبک برنامه نویسی - استفاده مجدد کد از اجزای آزمایش شده - به کاربران در نوشتن سریع برنامه های با کیفیت کمک می کند.

قابلیت های حرکت
قابلیت های حرکتی شامل حرکت ناهمزمان ، هماهنگ و ترکیبی است. حرکت را می توان بصورت نسبی یا مطلق در واحدهای کاربر (انگلیسی یا متریک) تعیین کرد. سایر دستورات حرکتی شامل چرخ دنده الکترونیکی ، کمینگ ، تغییر نقطه پایان و موارد دیگر است. کد CNC یا G کاملاً سازگار را می توان از برنامه PLC فراخوانی کرد.

.NET و PLC ها
در حالی که MotionPAC کاملاً با IEC61131-3 سازگار است ، همچنین می توان آن را کاملاً با .NET برنامه ریزی کرد. برنامه نویسان می توانند برنامه های دات نت سفارشی را که به صورت بلادرنگ اجرا می شوند ، بنویسند. برنامه ها را می توان به عنوان کتابخانه بلوک عملکرد بسته بندی کرد و به عنوان یک بلوک تابع یا متن ساختاری در هر برنامه گنجاند. برچسب های جهانی ایجاد شده در MotionPAC با نام هر دو برای PLC و برنامه نویسان .NET در دسترس هستند تا برنامه نویسان PLC و .NET بتوانند در یک محیط مشابه همکاری کنند و از زبان برنامه نویسی مورد نظر خود استفاده کنند.

بهینه سازی شبکه 5G و فرصت های تجاری
ما بسیار خوش شانس بودیم که تارا مک‌دید، معاون منطقه‌ای فروش @ SalesForce را داشتیم، که با چالش نهایی کسب‌وکار برای 5G مقابله کرد: نحوه کسب درآمد از آن و تبدیل آن به موفقیت تجاری. دیدن اینکه چگونه یک سازمان شریک مانند SalesForce در مورد نیازهای شرکت های مخابراتی به ویژه برای ارائه نوع "تک شیشه ای" مورد نیاز برای تفسیر چنین حجم وسیعی از داده ها و کسب درآمد از آن تحقیق کرده است، جالب بود.

محیط شبیه سازی
برنامه نویسان می توانند اجرای برنامه را به طور کامل بر روی کامپیوتر و بدون تغییر هیچ یک از کدها شبیه سازی کنند. سخت افزار مجازی می تواند با سیستم در ارتباط باشد تا برنامه ها در یک محیط مجازی اجرا شوند. این قابلیت ، همراه با ابزارهای اشکال زدایی MotionPAC مانند نقاط شکست ، توابع Step Into ، Step Over ، Step Out ، مجبور کردن ورودی و خروجی و همچنین پنجره های تماشای برچسب ها و متغیرها ، در اشکال زدایی کامل برنامه و راه اندازی سیستم در زمان کمتری کمک می کند .

اتوبوس های صحرایی
I / O Fieldbus مانند برچسب های Modbus TCP یا EtherCAT نیز به صورت جهانی در میان همه برنامه ها و زبان های برنامه نویسی به اشتراک گذاشته می شود. در حالی که آدرس ورودی / خروجی باید به ورودی فیزیکی اختصاص یابد ، مدیریت حافظه بین برنامه ها و زبان های برنامه نویسی به طور خودکار برای برنامه نویس انجام می شود. تخصیص I / O با استفاده از ابزار نگاشت I / O ساده تر می شود که تمام I / O سیستم را نمایش می دهد و برنامه نویس نقاط ورودی / خروجی را برای برچسب ها برچسب های جهانی می کشد و رها می کند.

ویژگی های استاندارد مانند برنامه های Cold ، Warm ، Hot Start و Hot Swapping در اسکن بعدی در دسترس هستند. MotionPAC می تواند بصورت آنلاین ونظارت بر اجرای برنامه با تمام متغیرها ، برچسب ها و اطلاعات حالت نشان داده شده در زمان واقعی مستقیماً بر روی برنامه.



:: برچسب‌ها: پی ال سی delta , انوا پی ال سی , پی ال سی چیست ,
:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شاهان اتومیشن

حل مساله از راه دور

لاپاو ، تامین کننده ماشین لباسشویی ، خشک کن و اتو به مشتریان در سراسر جهان ، از جمله بیمارستان ها ، خطوط هوایی ، کشتی های تفریحی ، هتل های بزرگ و تولید کنندگان پارچه ، با استفاده از Talk2M از eWON از راه دور مشکلات نرم افزار ماشین را برطرف کرده است. توزیع کننده بریتانیایی MAC Solutions داستان را روایت می کند

چندین سال پیش ، Lapauw International به دنبال روش های جدیدی برای حل مشکلات نرم افزار ماشین برخلاف روش های سنتی تر بود ، همانطور که مدیر عامل شرکت استیون رندرز توضیح داد ، "در سراسر جهان ، ماشین آلات ما به دلیل قابلیت اطمینان و مقاومت بسیار شناخته شده اند ، اما ماشین آلات ریموت کنترل ساگا همیشه ماشین باقی می مانند. همیشه مشکلی پیش می آید. بنابراین مداخله ضروری است. این کار همیشه آسان نیست ، مخصوصاً وقتی ماشین آلات در آن سوی دنیا قرار دارند.

وی گفت: "همچنین زمان بر است ، به ویژه از نظر زمان سفر تکنسین. بخشهایی که مشتریان ما در آنها فعال هستند ، مانند بخش بهداشت عمومی و جهانگردی ، بدون وقفه ، 24/7 فعالیت می کنند.سروو موتور دلتا متوقف کردن عملکرد ماشین آلات به سادگی یک گزینه نیست. هنگامی که یک ماشین در سطح مطلوب خود کار نمی کند ، مشتریان ما با تعداد زیادی عقب مانده مواجه می شوند. بنابراین نظارت مداوم بر نصب ضروری است. اگر مشکلی پیش آمد ، باید سریعاً اقدام شود. این در واقع به این معنی است که یکی از مهندسان خدمات ما برای حل مشکل باید به سایت مراجعه کند. با این حال ، اگر دستگاه در ویتنام واقع شده باشد ، این بلافاصله منجر به اتلاف وقت و هزینه های قابل توجه می شود. "

مداخله از راه دور

یک راه حل با eWON ، تولید کننده بلژیکی روترهای صنعتی و تامین کننده راه حل های هوشمند برای دسترسی از راه دور PLC از طریق اینترنت ، پیدا شد. رندر ادامه داد ، "از آنجا که ما سال گذشته همکاری خود را با eWON آغاز کردیم ، اکنون می توانیم خدمات بسیار بهتر ، سریعتر و ارزان تری ارائه دهیم.

"ما به دنبال یک سیستم مانیتورینگ از راه دور برای ماشین آلات خود و همچنین یک راه حل برای مسافرت های طولانی از بین تکنسین های خود بودیم. این است که چگونه eWON را کشف کردیم. اکثر مشکلاتی که ما با آن روبرو هستیم مربوط به نرم افزار است. پلتفرم Talk2M بهترین راه حل برای وضعیت ماست. "

eWON Talk2M (Talk to Machines) یک سرویس تعمیر و نگهداری و تشخیص از راه دور مبتنی بر اینترنت است که دست به دست با دامنه eWON روترهای VPN هوشمند کار می کند. در انگلستان ، سرویس Talk2M و محدوده روترهای صنعتی eWON از MAC Solutions در دسترس هستند.

Talk2M امنیت ، قابلیت اطمینان و قابلیت ردیابی در کاربردهای صنعتی را فراهم می کند و OEM ها ، سازندگان ماشین ها و ادغام کننده های سیستم را قادر می سازد با استفاده از هرگونه پهنای باند یا هرگونه اتصال بی سیم ، تعمیر و نگهداری از راه دور و تشخیص دستگاه ها را در مکان های از راه دور ارائه دهند.

Talk2M ارتباط بین اینترنت ، مهندس خدمات تأمین کننده و ماشین آلات مشتری را برقرار می کند - در هر کجای دنیا.

هر سیستم Lapauw به یک روتر صنعتی eWON مجهز است و از سرویس Talk2M استفاده می کند ، که اتصال VPN امن بین مهندسین خدمات Lapauw و PLC را در ماشین آلات مشتری تضمین می کند. این امر مهندسین خدمات را قادر می سازد تا به طور مداوم ماشین آلات را در زمان واقعی کنترل کرده و حتی به روزرسانی های PLC را انجام دهند. علاوه بر این ، PLC موجود در دستگاه نیز داده ها را به تیم پشتیبانی ماشین آلات Lapauw ارسال می کند. این اطلاعات برای ارزیابی در آینده بایگانی می شود.

با توجه به راه حل eWON و Talk2M ، مهندسان خدمات Lapauw بلافاصله از مشکلات احتمالی ماشین آلات مطلع می شوند.

رندر ادامه داد ، "ما می توانیم بلافاصله تشخیص صحیح و اقدامات اصلاحی را برای حل مشکل انجام دهیم. مزیت اصلی این است که تکنسین های ما دیگر مجبور نیستند به سایت سفر کنند ، زیرا ما اکنون می توانیم با تکنسین های محلی کار کنیم. Talk2M بلافاصله کلیه اطلاعات مربوطه را ارسال می کند تا بتوانیم مشکل را تشخیص دهیم. علاوه بر این ، تکنسین محلی می تواند تصاویر ماشین را با استفاده از رایانه خود ، در زمان واقعی و از طریق اینترنت برای ما ارسال کند. بنابراین ، در کنار داده های فنی که از طریق Talk2M دریافت می کنیم ، همچنین تصاویری در دسترس داریم تا نمای کاملی از مشکل را در اختیار ما قرار دهند. تکنسین های ما اکنون می توانند دستورالعمل های دقیق و صحیحی را به مهندس محلی ارائه دهند ، مثل اینکه خود آنها در محل کار باشند. آنها همانطور که تکنسین را "کار می کنند".

مزایای

"این راه حل چیزی جز مزایا ، هم برای ما و هم برای مشتریان ارائه نمی دهد. هر ماشین می تواند در سطح مطلوب خود کار کند. کمتر به سفرهای طولانی مدت و گران قیمت به سایت نیاز دارید و زمان کمتری از دست می رود. ما می توانیم خیلی سریعتر اقدام کنیم و ضرر مالی یک ماشین غیرفعال را به حداقل برسانیم. یک موقعیت کامل "برد-برد". "

طبق گفته Renders ، برای ایجاد یک تصویر صحیح از پس انداز دقیق ، خیلی زود است. "به طور متوسط ​​، ما می توانیم هزینه ها را به نصف کاهش دهیم ، زیرا بیشتر موارد مربوط به مشکلات نرم افزاری است که با استفاده از سیستم دسترسی از راه دور eWON & Talk2M قابل حل است."

فاکتور مهمی برای Lapauw هنگام انتخاب Talk2M نصب ساده آن بود. پلت فرم Talk2M فقط از ترافیک اینترنت اتوماسیون صنعتی از طریق https استفاده می کند ، بنابراین می تواند ea نیز باشد

تقریباً در هر شبکه مشتری پیاده سازی می شود. بنابراین هیچ تغییری در تنظیمات فایروال مشتری لازم نیست.

رندر ادامه داد ، "نظارت از راه دور برای مدتی وجود داشته است ، اما این واقعیت که واحدهای eWON به راحتی در پایان مشتری قابل اجرا هستند ، عامل تعیین کننده ای در انتخاب ما برای سیستم eWON بود. اتصال Talk2M VPN فقط اجازه دسترسی به PLC ها را در ماشین آلات Lapauw می دهد و نه به بقیه شبکه های رایانه ای مشتری. به علاوه داده هایی که از طریق سیستم Talk2M عبور می کنند نیز ایمن هستند و این بسیار مهم است. "

به لطف نظارت از راه دور ، Lapauw در حال حاضر مقدار زیادی از اطلاعات عملیاتی مربوط به ماشین آلات خود را جمع آوری کرده است. "ما تصویری کاملاً دقیق از عملکرد روزانه ماشین آلات خود داریم و تصویری بهتر از نحوه استفاده از آنها. این به ما امکان می دهد ماشین های خود را بیشتر توسعه دهیم و بهبود ببخشیم تا نیازهای خاص مشتریان خود را بهتر برآورده کنیم. در آینده ، ما در نظر داریم تجزیه و تحلیل استفاده از ماشین آلات آنها را در اختیار مشتریان خود قرار دهیم که این امر به خدمات حتی بهتر نیز کمک می کند. "



:: برچسب‌ها: اتوماسیون صنعتی , ریموت کنترل ساگا ,
:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شاهان اتومیشن

با کنترل کننده درایو SD6 آن را ایمن بازی کنید
موتورها ، درایوها و کنترل ها توسط سارا مید ، ویرایشگر وب ، 12/11/2018
"ماژول ایمنی پیشرفته" جدید SE6 از STOBER برای کنترل ایمنی یکپارچه در کنترل کننده درایو SD6 ادغام شده است.

با همکاری Pilz-Safe Automation ، متخصصان بین المللی انتقال قدرت و کنترل حرکت بین المللی ، STOBER ، ماژول ایمنی جدید SE6 را برای کنترلر درایو SD6 برجسته خود طراحی کرده است.

برای کسانی که قبلاً از کنترل کننده درایو SD6 استفاده می کنند یا قصد تعیین آن را دارند ، SE6 ماژول جدیدی است که به راحتی قابل استفاده است و امکان نظارت ایمن درایو در برنامه های مربوط به ایمنی تا SIL 3 ، PL e (دسته 4) را مطابق با EN 61800-5-2 و EN ISO 13849-1. کمترین زمان پاسخ دهی در بدترین حالت ، کمتر از ده میلی ثانیه ، توقف سریع را امکان پذیر می کند ، به مهندس طراح اجازه می دهد تا فاصله های ایمنی را به حداقل ممکن برساند.

یکی از نکات برجسته آن "مدیریت ترمز ایمن" است که شامل کنترل ترمز ایمن (SBC) و تست ترمز ایمن (SBT) با نظارت بر چرخه آزمایش است. مدیر عامل STOBER's Drive Controller مارکوس فری. "نشریه تجارت DGUV مبنای پیش نویس استاندارد DIN EN ISO 16090-1: 2016-02 را تشکیل می دهد ، جایی که موضوع محافظت از محورهای عمودی برای اولین بار در یک استاندارد توصیف می شود."

علاوه بر توابع توقف Safe Torque Off (STO) ، Safe Stop 1 (SS1) و Stop Stop 2 (SS2) ، SE6 توابع را برای حرکت ایمن و نظارت بر حرکت ایمن نیز فعال می کند. عملکرد Safely Limited Speed ​​(SLS) و Safe Speed ​​Range (SSR) اطمینان حاصل می کنند که درایو از مقادیر حد سرعت پیکربندی شده فراتر نمی رود.

جهت ایمن (SDI) جهت حرکت پیکربندی شده را کنترل می کند و افزایش ایمن محدود (SLI) افزایش قابل اطمینان را محدود می کند. Stop Operating Stop (SOS) توقف فعال را کنترل می کند.

مسئله مناسب بودن در دنیای واقعی در طول توسعه همراه با Pilz-Safe Automation در اولویت قرار گرفت و در نتیجه ، تمام توابع ایمنی تا SIL 3 ، PL e (دسته 4) قابل استفاده است.

همچنین ، SE6 به کاربر اجازه می دهد تا در صورت عبور از مقدار محدود ، یا در صورت توقف اضطراری ، متغیر پاسخ دهد. . "همیشه ایده خوبی نیست که بلافاصله کنترل کننده درایو را خاموش کرده و در صورت نقض مقدار محدودی ، توقف کنترل نشده درایو را انجام دهید. برای راه اندازی مجدد سریع و ساده ، معمولاً بهتر است که عمداً با استفاده از کنترل درایو را متوقف کنید ، و فقط اگر کنترل کننده این کار را انجام ندهد با کنترل کننده درایو مداخله می کند. "

با استفاده از SE6 دیگر نیازی به موتورهای خاص ، رمزگذارها ،خرید سروو موتور دلتا کابل ها یا سوئیچ های استال یا سرعت سنج نیست. کاربر می تواند از پیکربندی های موجود درایو استفاده مجدد کند یا به اجزای مناسب برنامه بپیوندد. این ، به نوبه خود ، معمولاً با کاهش هزینه های سیستم همراه است.

به منظور تداوم افزایش بهره وری و در دسترس بودن دستگاه ، سازوکارهای نظارت بر عملکردهای ایمنی فراتر از الزامات اساسی استاندارد شده گسترش یافته اند. با توجه به پایش مقدار محدود مبتنی بر موقعیت ، یا پنهان کردن پیش بینی سیگنال های تداخل ، می توان با حداقل فاصله تداخل به مقادیر حدی در نظر گرفته شده نزدیک شد.

مانند بسیاری از محصولات درایو STOBER ، تعویض آسان است ، زیرا کاربر فقط باید حافظه ذخیره اطلاعات قابل جابجایی را تعویض کرده و جایگزینی آن را تأیید کند. این امر پیکربندی کلی دستگاه را به کنترل کننده درایو جدید منتقل می کند و بدون نیاز به دانش تخصصی یا ابزارهای نرم افزاری انجام می شود.

SE6 با داشتن ساختار دو کاناله سازگار ، اجزای یکپارچه را بر روی هر دستگاه راه اندازی ، پس از هر STO و در حین کار آزمایش می کند. در نتیجه ، آزمایش عملکرد چرخه ای توابع ایمنی که در محل مشتری نهایی مستند است ، حذف می شود.

درایوهای نسل ششم STOBER کنترل کننده های قدرتمند مستقل و چند محوری را برای کاربردهای چند محوره بسیار کارآمد ارائه می دهند. کنترل کننده درایو تک محور SD6 انعطاف پذیر ، که بخشی از این خانواده محصولات است ، دارای جریان خروجی اسمی تا 85 آمپر است و در درجه اول در برنامه های مبتنی بر درایو با کنترل حرکت غیرمتمرکز استفاده می شود. همچنین این موتورهای همزمان همزمان خطی و چرخشی و همچنین موتورهای ناهمزمان را کنترل می کند.

مزیت مفهوم رابط مدولار و دامنه لوازم جانبی گسترده به این معنی است که می توان SD6 را با دقت پیکربندی کرد تا حتی تخصصی ترین کارهای درایو را نیز حل کند.

ماژول های ارتباطی CANopen ، EtherCAT یا PROFINET را می توان برای اتصال به یک کنترل کننده سطح بالاتر انتخاب کرد.

با افزایش دیجیتالی شدن، سیستم های اتوماسیون نیز باید قدرتمندتر و انعطاف پذیرتر شوند. سیستم های کنترل مدولار مانند وب u-control می توانند هم وظایف اتوماسیون و هم وظایف IIOT را انجام دهند. به لطف مدولار بودن و استفاده از فناوری کانتینر جدید یکپارچه، وب u-control بهترین پیش نیازها را در اینجا فراهم می کند. توسعه برنامه‌های کاربردی جدید آسان‌تر می‌شود: راه‌حل‌های نرم‌افزار داخلی یا شخص ثالث را می‌توان به راحتی بر روی وب u-control نصب کرد، بنابراین عملکرد سیستم کنترل را مطابق با سناریوی برنامه خاص افزایش می‌دهد.

پیوند را دنبال کنید تا در مورد تبدیل شدن به یک فناوری ظروف همه جانبه و کاربردهای صنعتی اطلاعات کسب کنید.



:: برچسب‌ها: سروو موتورa2 ,
:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 خرداد 1400 | نظرات ()