plc
نوشته شده توسط : شاهان اتومیشن

طیف جدید سیستم های بازوی پشتیبانی مدولار Rittal چرخش ، بلند کردن و کنترل پنل های چرخشی را با دقت آسان می کند. با ارائه یک نمای کلی از اپراتور و بهترین کنترل ممکن ، سیستم های بازوی پشتیبانی یک رابط ارگونومیک بین ماشین ها ، دستگاه های کنترل و اپراتورها فراهم می کنند.

سیستم بازوی پشتیبانی مدولار جدید Rittal از نظر عملکرد و نصب ، زمان لازم برای مونتاژ ، ترازبندی و نگهداری و برنامه ریزی پروژه را به کاربر می بخشد.

سیستم بازوی پشتیبانی جدید با داشتن یک طراحی استاندارد و ساختار مدولار ، یک راه حل برای هر نوع نیاز شما ارائه می دهد و می تواند برای بارهایی در محدوده 60 ، 120 و 180 کیلوگرم (بر اساس طول لبه یک متر) اجرا شود.

سیستم بازوی پشتیبانی مدولار جدید Rittal شامل تعدادی ویژگی است. به عنوان مثال ، هر سیستم ، شامل یک بخش پشتیبانی پی ال سی دلتا ، لولای میانی و قطعات زاویه ای ، می تواند در بالای دستگاه یا روی یک صفحه جانبی نصب شود. برای اطمینان از نصب صاف و ساده ، براکت های نصب دیواری و پایه در دو اندازه مختلف و اتصالات قابل انعطاف بالا و دیواری با خروجی های افقی در دسترس هستند.

بخشهای پشتیبانی از یک قسمت آلومینیومی بیضی شکل ساخته می شوند. طراحی بخش جدید Rittal پایداری بالایی در برابر بارهای خمشی و پیچشی معمول برنامه را فراهم می کند.

Red Lion Controls از افزایش عملکرد و انعطاف پذیری برای خانواده رابط اپراتور سری G3 خود خبر داده است که اکنون با کارت توسعه جدید اترنت ، G3ENET در دسترس است. HMI های سری G3 از قبل یک پورت اترنت را ارائه می دهند و اکنون کاربران می توانند پورت اترنت دوم را برای افزایش پهنای باند و شبکه های جداگانه اضافه کنند.

علاوه بر پشتیبانی از 10 پروتکل اترنت به طور همزمان ، H3 های سری G3 با کارت G3ENET ارتباطی را با دستگاه های دو شبکه مجزا اترنت به طور همزمان فراهم می کنند - بدون روتر صنعتی - در هزینه و زمان پیکربندی صرفه جویی می کنید. کارت توسعه را می توان در هر HMI سری G3 با یک پورت اترنت نصب کرد.

کارت G3ENET با استفاده از پیچ های ارائه شده و یک کابل واحد و اضافه کردن یک پورت اترنت 10 Base T / 100 Base-Tx اضافی نصب می شود. پورت اترنت دوم این امکان را به کاربران می دهد تا شبکه های سطح ماشین را از شبکه سازمانی جدا کنند ، که هم به نفع مهندسان فرآیند اتوماسیون است و هم به مدیران IT. این مهندس را قادر می سازد تا یک آدرس IP ثابت برای درگاه متصل به PLC و درایوها اختصاص دهد ، در حالی که به مدیر فناوری اطلاعات اجازه می دهد آدرس IP خود را انتخاب کند یا از DHCP برای پیکربندی پورت سازمانی استفاده کند - ارائه عملکرد آسان برای همه اپراتورها. جسی بنفیل ، مدیر محصول Red Lion ، می گوید: "G3ENET با ارائه انعطاف پذیری گسترده ، سیستم عامل فعلی را تقویت می کند و به مهندسان اتوماسیون اجازه می دهد تا آخرین پیشرفت های ارتباطات و استانداردها را با افزایش کارایی تجربه کنند."

اکنون ویژگی های ویژه مدل های HMI سری G3 امکان تفکیک ترافیک شبکه ماشین از شبکه کارخانه با G3ENET را فراهم می کند.

Vapor Systems Technologies ، از Springboro، OH از سال 1989 در حال تولید شیلنگ پمپ بنزین ، جداکننده ، شیلنگ شلاق ، نازل گاز و اساساً هر نوع سخت افزار آویز ناشی از یک توزیع کننده گاز است. از طریق 1،000،000 چرخه ، که برابر با 17 سال خدمت عادی هنگام کار در جهان است. در گذشته ، آنها هرگز قادر نبودند نازل های خود را برای مدت زمان طولانی آزمایش کنند ، به دلیل تستر ناکارآمد آنها که فقط می تواند هر بار یک نازل را آزمایش کند.

پاتریک ایلام از Vapor Systems Technologies گفت: "این سرعت بسیار کند و بسیار غیر قابل اطمینان بود." "ما فقط از ترس خرابی و خرابی های دیگر آن را در ساعات کاری اداره می کنیم. این تستر قدیمی بزرگ ، بزرگ و جابجایی بسیار دشوار بود. من می خواستم تستر جدید کوچکتر و جمع و جورتر باشد ، بنابراین اگر بخش فروش می خواهد آن را با خود به نمایشگاه نفت ببرد ، آنها می توانند. "

V350-35-TR20 از Unitronics کاملا مناسب این کار بود. ایلام گفت: "آزمایشگر قدیمی ما برای کار به 120 ولت نیاز داشت و قابل اعتماد نبود." "این باعث می شود رله ها ، سنسورها به طور منظم بسوزند و فیوزها را بسوزانند. ما همیشه می ترسیدیم که ساعتهای کاری گذشته کار کند زیرا اگر در زیر بار خراب شود ، می تواند پمپ را بسوزاند. V350-35-TR20 با 24VDC کار می کند و قابل اطمینان و ایمن بود. "

همچنین با صفحه نمایش لمسی 3.5 اینچی و ورودی / خروجی داخلی / قابل ارتقا ، جمع و جور بود. پس از اتمام برنامه ، آنها آزمایش کننده را برای بیش از دو ماه با صفر خرابی و صفر صدمه به هر یک از قطعات الکترونیکی اجرا کردند. در عرض 3 ماه آنها توانستند به مارک 1000000 خود برسند.

 





:: برچسب‌ها: پی ال سی,پی ال سی 10sx,پی ال سی دلتا ,
:: بازدید از این مطلب : 291
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: