Conductix-Wampfler
نوشته شده توسط : شاهان اتومیشن

سپتامبر 2020. هلدینگ YILPORT به طور مداوم بر روی بهینه سازی هر مرحله در زنجیره تامین کانتینر کار می کند و به Conductix-Wampfler به عنوان شریک برای تامین انرژی و سیستم های مدیریت داده پیشرفته متکی است. با پروژه های فعلی در پایانه های لیکس و لیسکونت Yilport، هر دو در پرتغال، و پایانه Yilport's Gävle در سوئد، هر دو شرکت زیربنای پیگیری خود برای رهبری فناوری هستند.

در تمام این سه پروژه براون فیلد، راه حل Drive-In L مبتنی بر ریل هادی برای اولین بار در جرثقیل های تمام اتوماتیک RTG (ARTG) در سراسر جهان استفاده خواهد شد. Conductix-Wampfler با سیستم انتقال داده ProfiDAT® خود، که به طور کامل در راه اندازی سیستم ریل هادی ادغام شده است، می تواند الزامات بالایی برای انتقال داده قابل اعتماد با سرعت داده بالا در زمان واقعی برآورده کند. ProfiDAT® عملکرد کاملاً خودکار حداکثر چهار ARTG را که به طور همزمان در یک بلوک با طول بلوک تا 400 متر کار می کنند را امکان پذیر می کند. Utku Karaarslan، مدیر پروژه‌های E-RTG جهانی در Conductix-Wampfler می‌گوید: «تضمین نرخ داده‌های لازم برای عملکرد کامل خودکار چندین ARTG در چنین مسافت طولانی بسیار چالش برانگیز بود. با این حال، به لطف دانش تیم باتجربه E-RTG، می‌توان  ریموت کنترل یک راه‌اندازی سیستم با نقاط دسترسی و رویه‌های جابجایی را ایجاد کرد. کاراارسلان در پایان می‌گوید: «ارائه سیستم‌های مدیریت انرژی و داده‌های قابل اعتماد برای مشتریانمان که از پروژه‌های اتوماسیون آنها پشتیبانی می‌کنند، اولویت شماره یک تمرکز بر نوآوری ما است».

برای تغییرات بلوک و شروع مربوط به فرآیند رانندگی خودکار در بلوک جدید، ARTG ها از راه دور کنترل خواهند شد. راه حل تمام مقیاس انتقال انرژی و داده برای RTG از Conductix-Wampfler، شامل سیستم موقعیت یابی و فرمان خودکار، از مرحله عملکرد کاملاً خودکار با ایمنی بالا و عملکرد قابل اعتماد در داخل بلوک ها پشتیبانی می کند.

نصب Drive-In L و ProfiDAT® در ترمینال Gävle Yilport در سوئد به کیت زمستانی Conductix-Wampfler مجهز شده است تا از عملکرد قابل اعتماد در زمستان با شرایط برف و یخبندان اطمینان حاصل کند.
آگوست 2020. Conductix-Wampfler ریل رسانا جدید ابتکاری CopperECO را راه اندازی کرد.

CopperECO به عنوان یک راه حل اقتصادی و کارآمد  ریموت کنترل برای چالشی که سازندگان و اپراتورهای تجهیزات دائماً با آن روبرو هستند توسعه یافت: انتقال جریان های بالا به مصرف کننده در حالی که واحد سیار حرکت نمی کند، یعنی در حالت سکون، همانطور که در مورد دستگاه های حمل بار وجود دارد. در عملیات بلند کردن بدون حرکت طولی همزمان جرثقیل.

تا به حال، تنها انتخاب ماده رسانا بین مس درجه یک با بهترین رسانایی و انواع آلومینیوم-فولاد ضد زنگ بوده است که هزینه کمتری دارند اما به دلیل خواص مواد در حالت سکون به طور موضعی گرم می شوند. به منظور اطمینان از عملکرد ایمن تجهیزات حتی در کاربردهای حیاتی، اغلب باید ترکیبات جمع کننده جریان چندگانه پیچیده با نیاز فضایی بالا نصب شود.

با CopperECO، Conductix-Wampfler اکنون یک جایگزین عالی قیمت از نظر عملکرد بین مس و فولاد ضد زنگ آلومینیوم ارائه می دهد. این نوع ریلی نوآورانه رسانایی قابل توجهی را در مقایسه با فولاد ضد زنگ آلومینیوم ارائه می دهد و بنابراین امکان انتقال ایمن جریان های بالا را حتی در حین کار در حالت سکون فراهم می کند. CopperECO همچنین برای شرایط محیطی در فضای باز از جمله بنادر دریایی مناسب است.

انواع ریل CopperECO برای سری ریل هادی Single PowerLine 0812 و 0813 در دسترس هستند و به ویژه برای منبع تغذیه قابل اعتماد جرثقیل های کانتینری و سقفی، AS/RS، موتورهای کابلی یا وسایل تفریحی مناسب هستند.

Nexus BB جدید از Conductix-Wampfler، فناوری است که منتظرش بودید. این فناوری راه حل نهایی را برای مشکلات انتقال داده شما فراهم می کند. Nexus BB یک داده در حال انتظار حق ثبت اختراع برای راه حل های برق برای کاربردهای صنعتی است. این فناوری در بسیاری از پروفیل های هادی مختلف از جمله: فستون، زنجیر کابل، حلقه لغزنده، ریل هادی و قرقره کابل. Nexus BB یک اتصال سیمی ایمن از طریق هر رسانایی ایجاد می کند که قابلیت اطمینان نهایی را فراهم می کند. سیگنال امن از طریق دو تا از هادی های قدرت حرکت می کند و نیاز به هادی های سیگنال اضافی را از بین می برد.

 ریموت کنترل

Nexus BB را می توان در سیستم های جدید و موجود برای افزودن یک لایه ارتباطی داده ایمن استفاده کرد و به تخصص شبکه یا تجهیزات خاصی نیاز ندارد. Nexus BB می‌تواند Wi-Fi را برای ارتباطات تجهیزات تلفن همراه با همان حداقل تعمیر و نگهداری مانند یک راه‌حل Wi-Fi حذف کند. Nexus BB یک راه حل داده بیش از برق است که یک سیگنال محتوی برای امنیت نهایی از طریق جداسازی سیگنال ارائه می دهد. طراحی نوآورانه برای عملکرد قابل اعتماد با محیط های پر سر و صدا سازگار است. Nexus BB یک راه حل plug and play است که امکان نوسازی آسان تاسیسات موجود را با حداقل زمان خرابی فراهم می کند.

بدون سیگنال بی سیم
قابلیت اطمینان نهایی
نصب Plug & Play
حداقل نگهداری
دارای سیگنال برای حداکثر امنیت


وقتی صحبت از باز نگه داشتن خطوط ارتباطی در سراسر تأسیسات  ریموت کنترل شما می شود، قابلیت اطمینان برای حفظ تداوم کسب و کار بسیار مهم است. در جایی که Wi-Fi قطع می‌شود، Nexus BB برای ارائه حداکثر قابلیت اطمینان سیم‌کشی شده است. این راه حل سخت سیمی همچنین اتصال ایمن را فراهم می کند و سیستم شما را با نقطه نفوذ تقریباً صفر ایمن نگه می دارد. نصب Nexus BB آسان است و به تخصص شبکه یا تجهیزات خاصی نیاز ندارد.

اگر آماده یادگیری نحوه بهبود ارتباطات صنعتی خود هستید، امروز با ما تماس بگیرید تا درباره سیستم Nexus BB بیشتر بدانید. Nexus BB ارتباطات پهنای باند است که به راحتی انجام می شود.





:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: