اتوماسیون صنعتی
نوشته شده توسط : شاهان اتومیشن

حل مساله از راه دور

لاپاو ، تامین کننده ماشین لباسشویی ، خشک کن و اتو به مشتریان در سراسر جهان ، از جمله بیمارستان ها ، خطوط هوایی ، کشتی های تفریحی ، هتل های بزرگ و تولید کنندگان پارچه ، با استفاده از Talk2M از eWON از راه دور مشکلات نرم افزار ماشین را برطرف کرده است. توزیع کننده بریتانیایی MAC Solutions داستان را روایت می کند

چندین سال پیش ، Lapauw International به دنبال روش های جدیدی برای حل مشکلات نرم افزار ماشین برخلاف روش های سنتی تر بود ، همانطور که مدیر عامل شرکت استیون رندرز توضیح داد ، "در سراسر جهان ، ماشین آلات ما به دلیل قابلیت اطمینان و مقاومت بسیار شناخته شده اند ، اما ماشین آلات ریموت کنترل ساگا همیشه ماشین باقی می مانند. همیشه مشکلی پیش می آید. بنابراین مداخله ضروری است. این کار همیشه آسان نیست ، مخصوصاً وقتی ماشین آلات در آن سوی دنیا قرار دارند.

وی گفت: "همچنین زمان بر است ، به ویژه از نظر زمان سفر تکنسین. بخشهایی که مشتریان ما در آنها فعال هستند ، مانند بخش بهداشت عمومی و جهانگردی ، بدون وقفه ، 24/7 فعالیت می کنند.سروو موتور دلتا متوقف کردن عملکرد ماشین آلات به سادگی یک گزینه نیست. هنگامی که یک ماشین در سطح مطلوب خود کار نمی کند ، مشتریان ما با تعداد زیادی عقب مانده مواجه می شوند. بنابراین نظارت مداوم بر نصب ضروری است. اگر مشکلی پیش آمد ، باید سریعاً اقدام شود. این در واقع به این معنی است که یکی از مهندسان خدمات ما برای حل مشکل باید به سایت مراجعه کند. با این حال ، اگر دستگاه در ویتنام واقع شده باشد ، این بلافاصله منجر به اتلاف وقت و هزینه های قابل توجه می شود. "

مداخله از راه دور

یک راه حل با eWON ، تولید کننده بلژیکی روترهای صنعتی و تامین کننده راه حل های هوشمند برای دسترسی از راه دور PLC از طریق اینترنت ، پیدا شد. رندر ادامه داد ، "از آنجا که ما سال گذشته همکاری خود را با eWON آغاز کردیم ، اکنون می توانیم خدمات بسیار بهتر ، سریعتر و ارزان تری ارائه دهیم.

"ما به دنبال یک سیستم مانیتورینگ از راه دور برای ماشین آلات خود و همچنین یک راه حل برای مسافرت های طولانی از بین تکنسین های خود بودیم. این است که چگونه eWON را کشف کردیم. اکثر مشکلاتی که ما با آن روبرو هستیم مربوط به نرم افزار است. پلتفرم Talk2M بهترین راه حل برای وضعیت ماست. "

eWON Talk2M (Talk to Machines) یک سرویس تعمیر و نگهداری و تشخیص از راه دور مبتنی بر اینترنت است که دست به دست با دامنه eWON روترهای VPN هوشمند کار می کند. در انگلستان ، سرویس Talk2M و محدوده روترهای صنعتی eWON از MAC Solutions در دسترس هستند.

Talk2M امنیت ، قابلیت اطمینان و قابلیت ردیابی در کاربردهای صنعتی را فراهم می کند و OEM ها ، سازندگان ماشین ها و ادغام کننده های سیستم را قادر می سازد با استفاده از هرگونه پهنای باند یا هرگونه اتصال بی سیم ، تعمیر و نگهداری از راه دور و تشخیص دستگاه ها را در مکان های از راه دور ارائه دهند.

Talk2M ارتباط بین اینترنت ، مهندس خدمات تأمین کننده و ماشین آلات مشتری را برقرار می کند - در هر کجای دنیا.

هر سیستم Lapauw به یک روتر صنعتی eWON مجهز است و از سرویس Talk2M استفاده می کند ، که اتصال VPN امن بین مهندسین خدمات Lapauw و PLC را در ماشین آلات مشتری تضمین می کند. این امر مهندسین خدمات را قادر می سازد تا به طور مداوم ماشین آلات را در زمان واقعی کنترل کرده و حتی به روزرسانی های PLC را انجام دهند. علاوه بر این ، PLC موجود در دستگاه نیز داده ها را به تیم پشتیبانی ماشین آلات Lapauw ارسال می کند. این اطلاعات برای ارزیابی در آینده بایگانی می شود.

با توجه به راه حل eWON و Talk2M ، مهندسان خدمات Lapauw بلافاصله از مشکلات احتمالی ماشین آلات مطلع می شوند.

رندر ادامه داد ، "ما می توانیم بلافاصله تشخیص صحیح و اقدامات اصلاحی را برای حل مشکل انجام دهیم. مزیت اصلی این است که تکنسین های ما دیگر مجبور نیستند به سایت سفر کنند ، زیرا ما اکنون می توانیم با تکنسین های محلی کار کنیم. Talk2M بلافاصله کلیه اطلاعات مربوطه را ارسال می کند تا بتوانیم مشکل را تشخیص دهیم. علاوه بر این ، تکنسین محلی می تواند تصاویر ماشین را با استفاده از رایانه خود ، در زمان واقعی و از طریق اینترنت برای ما ارسال کند. بنابراین ، در کنار داده های فنی که از طریق Talk2M دریافت می کنیم ، همچنین تصاویری در دسترس داریم تا نمای کاملی از مشکل را در اختیار ما قرار دهند. تکنسین های ما اکنون می توانند دستورالعمل های دقیق و صحیحی را به مهندس محلی ارائه دهند ، مثل اینکه خود آنها در محل کار باشند. آنها همانطور که تکنسین را "کار می کنند".

مزایای

"این راه حل چیزی جز مزایا ، هم برای ما و هم برای مشتریان ارائه نمی دهد. هر ماشین می تواند در سطح مطلوب خود کار کند. کمتر به سفرهای طولانی مدت و گران قیمت به سایت نیاز دارید و زمان کمتری از دست می رود. ما می توانیم خیلی سریعتر اقدام کنیم و ضرر مالی یک ماشین غیرفعال را به حداقل برسانیم. یک موقعیت کامل "برد-برد". "

طبق گفته Renders ، برای ایجاد یک تصویر صحیح از پس انداز دقیق ، خیلی زود است. "به طور متوسط ​​، ما می توانیم هزینه ها را به نصف کاهش دهیم ، زیرا بیشتر موارد مربوط به مشکلات نرم افزاری است که با استفاده از سیستم دسترسی از راه دور eWON & Talk2M قابل حل است."

فاکتور مهمی برای Lapauw هنگام انتخاب Talk2M نصب ساده آن بود. پلت فرم Talk2M فقط از ترافیک اینترنت اتوماسیون صنعتی از طریق https استفاده می کند ، بنابراین می تواند ea نیز باشد

تقریباً در هر شبکه مشتری پیاده سازی می شود. بنابراین هیچ تغییری در تنظیمات فایروال مشتری لازم نیست.

رندر ادامه داد ، "نظارت از راه دور برای مدتی وجود داشته است ، اما این واقعیت که واحدهای eWON به راحتی در پایان مشتری قابل اجرا هستند ، عامل تعیین کننده ای در انتخاب ما برای سیستم eWON بود. اتصال Talk2M VPN فقط اجازه دسترسی به PLC ها را در ماشین آلات Lapauw می دهد و نه به بقیه شبکه های رایانه ای مشتری. به علاوه داده هایی که از طریق سیستم Talk2M عبور می کنند نیز ایمن هستند و این بسیار مهم است. "

به لطف نظارت از راه دور ، Lapauw در حال حاضر مقدار زیادی از اطلاعات عملیاتی مربوط به ماشین آلات خود را جمع آوری کرده است. "ما تصویری کاملاً دقیق از عملکرد روزانه ماشین آلات خود داریم و تصویری بهتر از نحوه استفاده از آنها. این به ما امکان می دهد ماشین های خود را بیشتر توسعه دهیم و بهبود ببخشیم تا نیازهای خاص مشتریان خود را بهتر برآورده کنیم. در آینده ، ما در نظر داریم تجزیه و تحلیل استفاده از ماشین آلات آنها را در اختیار مشتریان خود قرار دهیم که این امر به خدمات حتی بهتر نیز کمک می کند. "





:: برچسب‌ها: اتوماسیون صنعتی , ریموت کنترل ساگا ,
:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: